A jelen ÁSZF tartalmazza a www.fugerikum.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe

  • www.fugerikum.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai

  • Cégnév: Takács Ádám e.v.
  • Székhely címe: 1141 Budapest Szugló utca 94.
  • Adószám: 67028395-2-42
  • Bankszámlaszám : CIB Bank, 10701348-69946448-51100005

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai

  • Cím: 1141 Budapest Szugló utca 94.
  • Telefon: +36 70 3232 933
  • E-mail: fugerikum@fugerikum.hu
  • Nyitva tartása: 08:00 – 18:00

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
    1. A megrendelés lépései:
      1. A regisztráció menete
      2. A kosár használata
      3. A megrendelés összeállítása
      4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
      5. A megrendelés elküldése
      6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és nem tartalmazzák a földszintig való házhoz szállítás költségeit.

Fizetési lehetőségek

  • Előre utalással (Bankszámlaszám: CIB Bank, 10701348-69946448-51100005)
  • Utánvéttel (készpénzben az áru átvételekor a futárnak)

Minden leadott rendelésről 24 órán belül visszaigazoló email-t küldünk és a szállítást ezután egyeztetjük a Megrendelővel.

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut 30 000,– HUF érték alatt Budapest területén belül 1 500 HUF,– házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével. Ha az adott megrendelés bruttó értéke meghaladja a 30 000,– HUF értékét a szállítás Budapest területén díjmentes.

Budapest területén kívül történő szállítás esetén az adott ügyletről egyedi megállapodást köt a Szolgáltató az Ügyféllel.

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

Elállási jog

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1.-es számú mellékletének letöltése

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (1141 Budapest Szugló utca 94.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

    1. a vásárló nevét, címét,
      • a termék megnevezését, vételárát,
      • a vásárlás időpontját,
      • a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
      • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
      • a kifogás rendezésének módját.
    2. Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
      A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
  2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

    • a vásárló nevét, címét,
    • a termék megnevezését, vételárát,
    • a vásárlás időpontját,
    • a hiba bejelentésének időpontját,
    • a hiba leírását,
    • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.